Skip to main content


Customer Favorites: Window Decals

Below, we’ve included some of our most popular design templates – you can choose one of these options or see even more in our full gallery. Once you’ve found a favourite, you’ll add your custom touches in our online design studio.


Window Decals: Let’s bring your vision to life.

Looking for an easy and stress-free way to create custom Window Decals? Vistaprint is here to help. We have a wide assortment of fully customisable Window Decals templates, including options with space for custom images, logos and more. Working with your own bespoke design? No problem – we’re ready with a design upload experience that lets you skip ahead and focus on the product choices that are relevant to you. You can even team up with one of our professional designers to create a completely original look for your Window Decals. Whatever your need, we’re ready to make it happen – and we’re not satisfied until you’re satisfied. Ready to create? Great – so are we.


Review Snapshot

By PowerReviews

Rated 2.5 out of 5 stars
45 Reviews
of respondents would recommend this to a friend
Ratings Distribution
  • 5 Stars

    13

  • 4 Stars

    1

  • 3 Stars

    1

  • 2 Stars

    9

  • 1 Star

    21

Reviewed by 45 customers
I would not buy this product again

First order was sent for sticking on the outside of the window instead of the inside of the window. Vistaprint kindly sent me a repeat order however the second batch of window decals is printed clear instead of opaque and the ink has come off on the print. Additionally we tried sticking it on the window and it would not stick, followed the instructions, disappointed. Vistaprint kindly gave me a refund - but I wont be ordering this product again.

Our apologies for the issues encountered with your order of Window Decals and would like to apologize for any inconvenience that may have been caused. We're happy to see that you contacted our Customer Support team and they helped to address your concern. We’ll be sure to have your feedback passed on to the appropriate team to be reviewed. - JS

Response from Vistaprint Customer Care Team:

Not Suitable for vehicle rear window

Ordered some other stuff as well. Overall happy but window decals remained unused for me as not suitable for a vehicle window. Hello Vistaprint, please write in the product description that not suitable for vehicle rear window. Thank you

We appreciate your time leaving a review for the Window Decal. We will definitely share this feedback with the team that will surely help us improve our products and services. You may reach out to us anytime at 1800-864-973 if anything else comes up. - ZW

Response from Vistaprint Customer Care Team:

Keep sending the wrong ones - was a repeat order as well

Get these signs twice a year when we change trading hours - always great but this time they keep sending the wrong ones even though its a repeat order of before - hopefully they can contact me and fix finally

We appreciate your feedback and are sorry to hear that the Window Decal had recurring issues. We're happy you were able to get the issue resolved when our Customer Care Team was contacted. - ZW

Response from Vistaprint Customer Care Team:

Followed instructions doesn't stick

I followed the instructions and the decal does not stick

We apologize for the poor quality of your Window Decals. Thanks for sharing your feedback, we will forward it to the relevant team. To provide a resolution, we have processed a refund for the amount of the decal. You`ll receive an email to confirm the refund. - Jephone

Response from Vistaprint Customer Care Team:

I would not buy this again. I

I was so disappointed. I bought this for business purposes and cannot use it. the tube it came in was damaged and the whole thing had creases which had turned white running through it. I sent an email to complain and never got any response nothing. If I could find someone else to use for the banner Im ordering I would.

Thanks for reaching out and we apologize for the decal that arrived damaged. To ensure your full satisfaction, we've issued a merchandise credit to your account for the cost of the decal. We’ll be sure to have your feedback passed on to the appropriate team to be reviewed. Please contact our Customer Support Team at 1800-431-217 if you still need help. - ZW

Response from Vistaprint Customer Care Team:

Displaying Reviews 1-5