Loading...

AS Colour Chad Men's Polo Shirt

5 Reviews
  • 220 gsm, heavyweight, 100% cotton
  • 85% cotton, 15% viscose (Grey Marle)
  • 3-button placket
Colour:
Black
In stock:
S, M, L, XL, 2XL, 3XL
Decoration Technology:Embroidery
Decoration Area:Centered On Left Chest

Select Sizes
Select Sizes
Select Sizes

Size Chart

Measurements shown in the chart reflect the size of the garment, not the wearer.

Length (A): from high point on shoulder hem to bottom hem on the back.

Width (B): from side to side just below the sleeves (when placed flat).

All garment measurements in millimetres

SizeLength (A)
cm
Width (B)
cm
S7447
M7651
L7854
XL8058
2XL8261
3XL8465

How many would you like?

Select Sizes
Select Sizes
Select Sizes

Size Chart

Measurements shown in the chart reflect the size of the garment, not the wearer.

Length (A): from high point on shoulder hem to bottom hem on the back.

Width (B): from side to side just below the sleeves (when placed flat).

All garment measurements in millimetres

SizeLength (A)
cm
Width (B)
cm
S7447
M7651
L7854
XL8058
2XL8261
3XL8465

How many would you like?

Create a united look for your team with custom polo shirts.
  • 220 gsm, heavyweight, 100% cotton
  • 85% cotton, 15% viscose (Grey Marle)
  • 3-button placket
  • Side seamed, double-needle hems
  • Pre-shrunk to minimise shrinkage
  • Regular fit
Gift your customers and employees a never-out-of-style addition to their wardrobe with the AS Colour Chad Men’s Polo Shirt. This customisable polo shirt is made from comfortable cotton fabric — the perfect layer to have on at work or a weekend party. Plus, its professional yet laid-back style makes it the perfect item for a unified team look. Just add your logo or company message using our online studio and turn this polo shirt into a piece they’ll want to wear. And you need any assistance while finalising your design, our experts are happy to help.
Product features
Product ID
PRD-IKZGUXPRY
Type
Polo Shirt
Brand Name
AS Colour
Gender
Men
Collar
Standard Collar
Length
74cm
Weight
230g
Width
47cm
Material
Cotton
Pricing Summary
Savings increase with every unit you add.
QuantityUnit PriceSavings
on min. quantity price
Total Price
min. quantity
1
$49.99 -...
5
...11%...
22
...36%...
106
...41%...
lowest price
500
$28.49 43%...
No set-up fee

Size Chart

Measurements shown in the chart reflect the size of the garment, not the wearer.

Length (A): from high point on shoulder hem to bottom hem on the back.

Width (B): from side to side just below the sleeves (when placed flat).

All garment measurements in millimetres

SizeLength (A)
cm
Width (B)
cm
S7447
M7651
L7854
XL8058
2XL8261
3XL8465

Review Snapshot

5 Reviews
Write a Review
Ratings Distribution
  • 5 Stars
    1
  • 4 Stars
    0
  • 3 Stars
    1
  • 2 Stars
    2
  • 1 Star
    1
Ease of Design
Product Quality
Product Value


Reviewed by 5 customers

NO

12 Oct 2023 | Anup

The logo was very small and not clear. The embroidery also came out after first wash.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We're sorry to hear that your logo appeared smaller than expected. We understand that you're disappointed with this and, we wanted to make this up to you. Your account was reviewed and, we've taken the necessary steps to make this right. Also, an email will be sent to you with more information about this. We hope this helps.

NO
Product Quality
Product Value
Ease of Design

Sizing is bad, and embroidery looks rough

3 Oct 2023 | Beardy

Ordered these for an event way in advance. Was told it would arrive the week before, but didnt even end up being sent this the week after. Embroidery looks really rough, even hard to make out the lettering. The sizing of the as color shirt is weird. I have several as color garments labelled the same size, but its not even close.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We are sorry to read that the final rendering of your Polo Shirt did not meet your expectations. We are committed to maintaining your total satisfaction. Kindly respond to this email with the images of what was received, and then we'll work with you to find a solution that you'll be happy with.

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Happy with price and quality

7 Sept 2023 | Tom

Really happy. Nice and easy to add design and great I could order 2 and the price be reasonable. Great option for small business.

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Good product, but sizes are wrong (way too small)

4 June 2023 | IP

Ordered medium size which should be 52cm wide, but the actual size is closer to small (~48cm). Rechecked sizing chart and definitely wrong on their end. Too tight to wear so wasted my money. Length is okay. Quality was otherwise good... I just clearly needed a large, and now unless I get a replacement urgently it will be too late for my trade show :( Saw another review was too small also - hope they update sizing sheet so people don't keep wasting their money

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We sincerely apologize for the error with the Polo order. Thankfully, you recently spoke with and received help from one of our Vista representatives via chat regarding the same issue. Thank you for contacting us and allowing us to assist you.

Good product, but sizes are wrong (way too small)
Product Quality
Product Value
Ease of Design

Not a great first impression

9 May 2023 | Disappointed

Uploading my design was easy enough and the quality of the shift seems nice enough, however I have not been able to wear it to confirm its long term quality. The embroidery wasn't able to render my logo very well - I will need to look at a slight re-design. The back of the embroid looks messy - the white fabric is untrimmed, as are the loose threads - something I would then need to do. Also, my main disappointment - I ordered the right size based on the measurements provided, however, I couldn't even get it on! Such a waste now as this shirt is now completely useless, and I will have to order a bigger size and hope that it fits!

Response from Vistaprint Customer Care Team:

Thanks for taking the time to share your thoughts. We are very sorry to hear that the embroidery of your logo didn't live up to your expectations. We sympathize with your dissatisfaction and appreciate you contacting us so we can assist in resolving your issues. We have a reputation for offering excellent customer service. As a result, we have processed a free replacement order with a larger size. You will receive a confirmation email soon. To monitor the status of your order, please visit the "my order history" section. Once your package is shipped, you'll get an email with a new tracking number.

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Displaying Reviews 1-5