Skip to main contentLoading...

Customer Favorites: Zip Up Hoodies

Below, we’ve included some of our most popular design templates for Zip Up Hoodies – you can choose one of these options or see even more in our full gallery of Zip Up Hoodies designs.


Zip Up Hoodies: Let’s bring your vision to life.

Looking for an easy and stress-free way to create custom Zip Up Hoodies? Vistaprint is here to help. We have a wide assortment of fully customisable Zip Up Hoodies templates, including options with space for custom images, logos and more. Working with your own bespoke design? No problem – we’re ready with a design upload experience that lets you skip ahead and focus on the product choices that are relevant to you. You can even team up with one of our professional designers to create a completely original look for your Zip Up Hoodies. Whatever your need, we’re ready to make it happen – and we’re not satisfied until you’re satisfied. Ready to create? Great – so are we.


Review Snapshot

158 Reviews

Ratings Distribution
  • 5 Stars
    71
  • 4 Stars
    31
  • 3 Stars
    13
  • 2 Stars
    11
  • 1 Star
    32
Ease of Design
Product Quality
Product Value

Reviewed by 158 customers

Cheap hoodie - wouldn't buy again

Submitted 15 Jun 2021 By Grant From Sydney

Received this product on time. Design was easy. Very cheap / thin material and not really suitable for a business attire. Glad I only bought 1 as a test.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We appreciate your feedback and are sorry to hear that the hoodie was not as expected. We will definitely share this feedback with the team that will surely help us improve our products and services. You may reach out to us anytime at 1800-864-973 if anything else comes up. - ZW

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Inaccurate Sizing and Incomplete Embroidery Finish

Submitted 26 May 2021 By LeoMer From Sydney

I'm so disappointed with this product. I ordered a medium but didnt realise that the sizes were based on men's sizes. No option at the time of checkout to choose for men's or women's. I am a small in women's but usually order medium for a bit of extra space to wear layers in winter. This hoodie is huge for a medium. And I expected the fabric to be thicker for the price. Also, the backing plastic was still attached to the embroidered logo which I have never expereience with other suppliers. It took me 20 minutes to try and peel most of it off. Have just popped it in the washing machine and hoping that the rest will wash away. Waste of money.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We`re sorry to hear about the size issue on the Hoodie you received. Thanks for the feedback. To provide a resolution, we have refunded your order in full. You`ll receive the refund in the next 3-5 business days. An email to confirm the refund will be sent to you shortly. - JA

Inaccurate Sizing and Incomplete Embroidery Finish
Hoodie
Product Quality
Product Value
Ease of Design

No, I won't buy again.

Submitted 24 Mar 2021 By SE From Melbourne

I was disappointed with this item. I've purchased the TShirts before and have been very happy. Thought I would try the Hoodie for the branding now that the cold weather coming on. I checked the sizing chart and ordered accordingly but it is on the small size - sleeve length is an issue. If it shrinks at all I'm in trouble. Also it is quite light weight. I wouldn't recommend if you need something to keep you warm. What we really have is a discount Hoodie with a bit of embroidery on it.

Response from Vistaprint Customer Care Team:

We regret to hear that the sizing and quality of the hoodie did not meet your expectations. To ensure your full satisfaction, we've issued a merchandise credit to your account which is valid for 1 year starting today. An email notification will be sent to confirm this. - ZW

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Yes I would buy again

Submitted 11 Jan 2021 By Bailey From Harrington

Very large sizing

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Hoodie is snugly, but zip is on wrong side

Submitted 10 Aug 2020 By Centre of Serendipity Hoodie From Waratah West

I love that the hoodie is snugly soft and warm, but I really wish the zip was on the other side (and I wish that Vistaprint gave me the option to choose which side). It would be even better if the zip was two-way (up and down to open).

Product Quality
Product Value
Ease of Design

Displaying Reviews 1-5